Idrettsskolen

Ønsker du at ditt barn skal komme i gang med en aktivitet sammen med andre? Da er Grorud IL sin idrettsskole for barna perfekt

På onsdager samles barn i alderen 3 – 6 år i Grorud flerbrukshall og gjennomfører en treningsøkt med kompetente og trygge voksne fra idrettslaget. På idrettsskolen gjennomføres det varierte aktiviteter med et stort fokus på bevegelse, gøy og samhandling. Øktene er tilpasset alder.

Det er to grupper som trener i ulike tidsrom:

Liten (3 og 4 år) 17:15-18:00
Stor: (5 og 6 år) 18:00-19:00

Kom gjerne innom og prøv en økt for å se om dette er noe som passer for ditt barn. Adressen er Grorudveien 7 i Grorud Flerbrukshus. Dere går inn hovedinngangen og ned til hallen. Husk innesko!

Dersom du har noen spørsmål, kan du sende en e-post her.

Aktivitetsavgiften er på 900,- per halvår, og i tillegg kommer 350,- i medlemskontingent per år.
Betaling og all kommunikasjon gjennomføres i HoopIt. Les mer om medlemssystemet he

Aktivitetsplan idrettsskolen høsten 2024:

Alle onsdager, med unntak av uke 40, 50, 51 og 52. På nyåret starter vi alltid opp i uke 2. Av og til drar vi på utflukter eller gjør andre morsomme aktiviteter ute. Da får dere beskjed i god tid.