Abubakar får nye oppgaver

Fra U13 til U16

Abubakar Khalid har vært trener i Grorud Idrettslag i 3 år, det siste året som trener for U13.. Fra januar har han ansvaret for neste års U16.

- Jeg vil takke gutta og de foresatte på U13 for den flotte tida vi har hatt sammen. Det har vært en veldig fin reise hvor vi har utviklet oss både som spillere og mennesker. Det skal bli spennende å se den videre utviklingen med en ny trener, sier Abu.

I tiden Abu har vært i Grorud har han hatt en stor utvikling både som trener og leder, og klubben er derfor overbevist om at han kommer til å lede U16 på en god måte.

- Vi er veldig glade for at Abu er med videre og for at han i 2025 tar ansvaret for U16. Det er han klar for, sier utviklingsleder Sindre Mikkelsen.

Abu er takknemlig for muligheten har får i neste sesong.

- Det er en kul utfordring. Det blir spennende å jobbe med en ny gruppe., og jeg setter stor pris på at klubben gir meg denne muligheten, sier Abu.