Fotballstarter 2024

I 2024 starter vi opp med fotballtrening for 2018-kullet

Tilbudet begynner ved skolestart i august, og det blir 1 trening i uka i første omgang. Vi kommer rundt på alle skolene og informerer om når og hvor og mere til.
Les mer her

Barnefotballen i Grorud IL koster 900kr i halvåret (1800kr i året), og medlemskontigenten på 350kr kommer i tillegg. Vi vil legge ut en QR-kode som du kan scanne for å få tilgang til vårt medlemssystem, slik at dere får oversikt over treninger og foreldremøter mm.

Husk at vi er avhengig av dedikerte foresatte som kan bidra rundt lagene hvis dette skal lykkes. Du kan lese mer om våre ideer og organisering her

NB! Vi går over til HoopIt som medlemssystem fra sommeren 2024.

Fotball for childen born i 2018 starts in august 2024. We will visit all the schools in our area during the summer and inform about our activities. The total cost of playing fotball in Grorud for children under the age of 12 is 1800kr per year, and you will also have to pay 350kr for club-membership.

If you want to start playing fotball in Grorud IL, you send an e-mail to Christoffer Knudsen and you will receive an invitation to our membership-app.

God sesong fra alle oss i Grorud!