Oddbjørn til 2025

Oddbjørn Nørstrud har forlenget sin kontrakt med Grorud IL ut 2025, og dermed er trenerteamet på A-laget Herrer komplett også til neste år

Keepertreneren og analytikeren har vært i Grorud i snart 3 år, og har på veien vært innom mange ulike roller. Det siste året har han hovedsakelig vært tilknyttet A-lagene og U21. Dette vil han fortsette med ut året i år, før rollen i stor grad vil dreie seg om A-lagene i 2025.

Daglig leder Mats Thyli kommenterer:
- Dette trenerteamet har nå jobbet sammen et halvt år, og Oddbjørn har vært en sentral del av det. Han bidrar på flere felt enn kun keeperne, selv om det er her hans største styrker ligger. Han er en fin personlighet, som utfordrer og tør å stille krav, men er flink til å samarbeide og jobbe i grupper. Hvis jeg skal peke på noe spesielt, så vil jeg trekke frem jobben han og trenerteamet har gjort med Noah, et for de aller, aller fleste ubeskrevet blad før sesongen. Nå har han fått flere kamper i PostNord-ligaen, og håndtert sine oppgaver godt. Det er jo selve essensen som trenere i Grorud må mestre; ta tak i unge spillere og løfte dem til nye nivåer.

Hovedtrener Alrek er godt fornøyd:
- Oddbjørn er en trofast samarbeidspartner som tilfører trenergruppa både humør og krav. Han er skrubbsulten på utvikling, slik som resten av oss, og viser at han setter pris på å være med på reisen vi er i gang med. Blir veldig bra å jobbe videre med denne gjengen her også i årene fremover!

Vi gleder oss til fortsettelsens med Notoddens store sønn på laget!