Vi står opp for våre verdier!

Plassert midt i hjertet av Groruddalen er det vanskelig å forstå at det skal gjøres forskjell på folk basert på hudfarge.

U19-laget startet sin første normale trening siden nedstengingen av Norge i mars med å markere det hele klubben står for,  at man er likestilt uansett hudfarge og bakgrunn.

Deilig å være i gang igjen

U19-laget har trent alternativt i nesten tre måneder, og det var fornøyde gutter som endelig kunne spille ordentlig fotball igjen.
- Samfunnets helse er selvfølgelig det aller viktigste, men å begynne å trene vanlig igjen er veldig fint, sier lagets trener, Andreas Alrek.

Målet er opprykk

Målet til laget er opprykk til Interkrets B, og en klubb som Grorud skal og bør ha U19-laget sitt der.
- Vi har fått inn noen spennende talenter som jeg gleder meg til å utvikle videre, avslutter Alrek.