Billettsalg Grorud-Sogndal

På grunn av raushet fra våre samarbeidspartnere har vi noen billetter til salgs til kampen mot Sogndal mandag 13. juli.

Så lenge begrensningen på 200 tilskuere gjelder har vi i utgangspunktet ikke noen tilgjengelige billetter til kampene i OBOS-ligaen.
Flere av våre samarbeidspartnere har frasagt seg billetter til mandagens kamp, vi har derfor noen billetter tilgjengelig.

Selges kun på Grorud Senter

Billettene selges på Grorud Senter lørdag 11. juli fra klokka 13.00.
Du finner oss utenfor Meny.

Vinn billetter

Vår samarbeidspartner Grorud Senter har gitt bort sine billetter, og du kan vinne de.
Kom innom standen på Grorud Senter og bli med i trekningen av to billetter.

Salg av supperterutstyr

Hvis du ikke har sikret deg årets skjerf og flagg har du muligheten på Grorud Senter på lørdag!

Er du OBOS-ligaens beste tipper?

Bli med å tippe resultatet i alle kampene i OBOS-ligaen, du kan vinne følotte premier både til deg og til Grorud IL.

Du kan tippe her!

Bli med i Målklubben!

For hvert mål Grorud Il scorer i årets OBOS-ligasesong kan du støtte klubben med et valgfritt beløp.

Du kan bli med her!